Monday, June 25, 2012

Mekap pada Majlis pernikahan pada 23Jun 2012

Sekarang ada keyakinan sikit untuk menjadi jurumekap walaupun secara amatur,selain itu boleh jugak saya setting baju yang dipilih dan shawl dipkaikan mengikut kesesuaian yang mengikut trend sekarang...Cara untuk mendapatkan perkhidmatan saya untuk Majlis yang simple boleh emel saya:shareen12@gmail.com atau inbox ke facebook saya shareenellyshop untuk berbincang mekap dan setting stail tudung mengikut citarasa anda dan saya boleh bagi nasihat untuk pe yang sesuai dengan anda. saya sedia makeup anda untuk Majlis yang kecik dengan harga yang berpatutan special price tapi tempat yang berhampiran tempat dengan saya hehee
0186635840








selamat pengantin baru kwnku  semoga ke akhir hayat aminn...

No comments:

Post a Comment

www.tips-fb.com